Het kopen van een (eerste) woning is spannend en er komt veel op u af. Het laatste wat u wil is dat ook nog de notaris veel dingen aan u gaat vragen. Nou, zo werken wij niet! Wij ontzorgen u.
Om eigenaar te worden heeft u een akte van levering (ook wel leveringsakte genoemd) nodig. Simpel gezegd: door het ondertekenen van deze akte wordt u eigenaar van de woning.
Wij vragen alle gegevens op om de akte voor u in orde te maken. Mochten wij er niet uitkomen, dan bellen wij u of uw adviseur. Voor de inbegrepen werkzaamheden verwijzen wij u naar: werkzaamheden.
Daarnaast heeft u meestal ook een akte van hypotheek (ook wel hypotheekakte genoemd) nodig. Dit is een akte waarbij u onder andere afspreekt dat uw bank uw woning mag verkopen wanneer u zich niet aan de afspraken houdt. Ook dit kunnen wij voor u verzorgen waar u zelf in principe niets voor hoeft te doen.
Mocht u kiezen voor ons kantoor, dan ontzorgen wij u volledig. Geeft u aan uw makelaar/adviseur door dat u voor ons kiest? Dan pakken wij het daarna voor u op.
Mocht u nog vragen hebben en/of eerst even kennis willen maken met ons, dan kunt u ons bellen of mailen.